Konzultacije u području marketinga & kreative

Djelovanje pruža out-sourced rješenja u području menadžmenta, marketinga, dizajna i korisničkog iskustva prema Vašim željama, potrebama i budžetu. Djelovanje je Varga Vanja, magistra psihologije s preko 15 godina iskustva u marketingu, managementu te produkciji i provođenju projekata.

ŠTO očekivati?

Pristup prilagođen klijentu i projektu, a jedinstvenost Djelovanja je kombinacija znanja i vještina: psihološki utemeljeno razumijevanje temeljnih procesa koji pokreću ljudsko ponašanje, dizajnerske i marketinške vještine koje omogućuju stvaranje relevantnih sadržaja. 

Kombinacija vještina i iskustava u marketingu, inovativnost u idejama te mogućnost da projekt izvede od početka do kraja za partnera  znači „ključ u ruke“ i uključenost na razini na kojoj želi biti uključen s mogućnosti da niti ne bude uključen ako ne želi. Opet, da može biti miran i siguran da će izvedba biti iznimna, rezultat ostvaren, a cilj projekta postignut.

Ovisno o Vašem brendu i poslovanju, možete odabrati odgovarajući opseg suradnje.

Out sourced marketing

Ova usluga Vam je potrebna ako ste manji ili srednji brend i sami (ili mali od kuma) Vam radi marketing. 

…. jer to svi znamo raditi jer postoje aplikacije za dizajn vizuala na mobitelu i svi znamo community management jer svi imamo privatno društvene. Marketing je dobar kad priča priču kroz vizuale, tekstove, način komunikacije s kupcima, korisnicima, klijentima. A posebno je dobar kad tu priču priča pažljivo i dobro i da ju svi žele slušati i sutra i prekosutra i nakon vikend akcije i nakon Božića.

U tome su važni psihologija i dizajn i psihologija dizajna ☺ Vašu divnu uslugu ili proizvod prevedemo u priču, boje, vizuale, mjesta, osobe s kojima se povezuje i sve drugo što ju čini vidljivom, bliskom, razumljivom i poželjnom onima koji ju žele i trebaju.

U tome je važna strategija. Jer sve ovo gore postavljamo u konkretne aktivnosti, u određenom vremenu s određenom svrhom i ciljevima.

Taj spoj čini mnogo više i čini marketing opipljivijim i u procesu, a i u rezultatima, nego kad mali od kuma radi vizuale na mobitelu i odgovara na poruke u inboksu i onda nakon nekoliko mjeseci „ulaganja u marketing“ zaključimo da je marketing bacanje novaca. Pa, takav zasigurno je.

Nakon telefonskog razgovora ili sastanka, gdje ću ja saznati o Vama, te moje pismene ponude nakon toga koju šaljem mailom, odlučujete o suradnji.

Konzultacije u području marketinga & kreative

Ova usluga Vam je potrebna ako ste srednji ili veći ili jako veliki brend i imate rješenje za marketing bilo in-huse ili u agenciji.

Djelovanje dolazi kao dodatni član Vašeg marketinškog tima ili netko tko stoji uz Vašu upravu koja donosi odluke o smjeru i budžetu dok prepušta agenciji kreaciju i izvedbu.

Ako imate in-house marketing

Djelovanje može biti par očiju, ušiju i ideja na određenom projektu ili tijekom svih makretinških aktivnosti. Netko sa strane. Netko „hladne“ glave, a sa iskustvom i vrlo jakim kreativnim kapacitetom koji zna svesti na proste faktore i u konkretne proizvode, usluge, kanale, boje i riječi.

Često od šume ne vidimo stablo. Ili obrnuto.

Uloga Djelovanja može biti facilitacija kreativnog, R&D ili drugog procesa tima ili art director uloga koja vidi i vodi viziju onoga što se želi napraviti, a svojim usmjeravanjem i vodstvom tima koordinira i usmjerava tu viziju u ideju i u konkretan cilj te njegov izvedbu.

Ono što čini razliku sa ili bez nekoga u ovoj ulozi konzultanta je veće zadovoljstvo i produktivnost svih članova tima. Ako ste ikad bilo dio nekog tima, znate koliko se energije i fokusa gubi jer mi ljudi ne izlazimo iz svog „ljudstva“ kad smo u ulozi profesionalca i člana tima. Ovo je i na žalost, ali i na sreću. Jer bez svoje punine puno bismo manje donosili u prostor kreacije. I tu je ključ u tome da usmjeravamo ono što dolazi kao rijeke kroz gradove pa da kreacija, ideje i talenti teku i donose dobro, a ne da frustracije, osjećaj manje vrijednosti i druge struje potaknute timskom dinamikom, odnose izgrađena naselja, izgrađene projekte i ideje.

Koliko često takve ljudske „meni on/a ne sjedi“, „e sad baš neću ni ja, kad ona kasni“ i slične sitnice postanu krupnice i kamen spoticanja? Nekad ni ne postanu krupne, a kad su nevidljive i neriješene još više uzimaju energiju viziji, ideji, cilju.

Prirodno je to, kao i činjenica da malo koji tim funkcionira prirodno demokratski te s optimalnim davanjem energije svakog člana. Statistički, sve ideje u svijetu koji poznajemo vjerojatnije su ideje glasnijih i dominantnijih ljudi jer – oni drugi se ne vole isticati, a posebno ne nadmetati dok netko svoju ideju elaborirano i samouvjereno iznosi pred svima. No, tko zna koliko ideja propuštamo.

To je samo primjer faze generiranja ideja.

Ako pak odaberete nekog iz tima ili unutar firme da bude voditelj procesa, nije sreća jer stvaraju se duple uloge, paralelne uloge, ciljevi članova u projektu protiv njihovih ciljeva dugoročno u firmi (neću se sad isticati sa svojom idejom voditelju, jer bi me mogao zapamtiti nakon projekta, a to znači da neću napredovati… i slično). Pokušajte i pratite razlike, javite mi se.

Ako nemate svoj in-house marketing / surađujete s agencijom

U slučaju kad nemate svoj tim, nego jedna osoba (vlasnik ili direktor) ili uprava komunicira ciljeve sa agencijom, želite nekoga „svog“ u tom procesu jer u svakoj agenciji ste jedan od klijenata.

Uz predivan rad u kreativi i super mjerljive rezultate na statističkim izvještajima s digitalnih medija, želite da je account manager s Vaše strane. Djelovanje u toj ulozi Vama donosi to da svoju viziju i ideju izbrusite, a onda neka ide dalje i kao oblikovani dijamant se umeće u komad/e nakita.

Djelovanje je tu da su-kreira ideju s Vama ili da, uz Vašu ideju – dijamant kojeg zajedno brusimo prije prosljeđivanja, dolazi s idejama koje mogu biti dio paketa ili sasvim nova priča. Kao da kaže: E, uz ovaj 6 karatni dijamant, možemo pridružiti i ametist i žad i malo zlata, jer imamo i toga i sve skupa kad se složi, ta će ogrlica izgledati prikladnija za tržište i cilj cijele ove igre, nego samo ona s dijamantom.

Iskustvo, projekti, znanja psihologije, dizajna i marketinga čine tu razliku. I to da u vlastitoj kući imate nekoga tko se bavi Vašim draguljima.

Nakon telefonskog razgovora ili sastanka, gdje ću ja saznati o Vama, te moje pismene ponude nakon toga koju šaljem mailom, odlučujete o suradnji.