HARD CRO 2017. / 2018.

ORGANIZACIJSKI TIM
• Suorganizator utrke 2018.
• Pronalaženje i dogovaranje partnera i sponzora
• Komunikacija, korespondencija i pregovaranje uvjeta s istima
• Event management
• Osmišljavanje i cjelokupni management humanitarne vožnje HARDCRO 4 STRONG HEARTS koja je imala za svrhu najaviti HC2018. mjesec dana prije utrke
Vožnja od 1.CT Iločki podrumi do 2.CT LifeClass terme Sv.Martin sa noćenjem u Pustari Višnjica za 30 biciklista.
Dogovoreno sponzorstvo sa sva 3 mjesta
Donacije od 50EUR uplaćene su Bolnici za kronične bolesti dječje dobi u Gornjoj Bistri

MARKETING
• Marketing strategija, plan i izvedba
• Pressice, priprema materijala, korespondencija, dopisi, organizacija
• Dizajn vizuala
• Održavanje društvenih mreža
• Marketing tim / Marketing kombi tijekom utrke 2018.