Ako ste firma, u kratko: umjesto da donirate XY udruzi XY.000,000 HRK/EUR i slikate se s oversized čekom, odaberite za svoj brend Djelovanje projekt. Donacija će biti jednaka, a vrijednosti koje nastaju „usput“ su nemjerljive. Uz donaciju kao dobro djelo, ovakav projekt je i kombinacija marketinškog i društveno odgovornog projekta.
Ako ste udruga: Djelovanje osmišljava projekte i ideje koje su zanimljive postojećim donatorima te privlačne novim. Projekt se oblikuje u skladu s vrijednostima i potrebama udruge, a s ciljem da stvori dodatnu vrijednost kroz zanimljivost, uključenost publike i korisnika te samu vidljivost.
Djelovanje pruža out-sourced produkciju inovativnih dobrotvornih marketinških projekata temeljenih na ideji da se dobre stvari mogu kreirati s minimalnim ulozima onih koji doniraju, a velikim rezultatima i benefitima za sve tri uključene strane. Prvo, za one kojima je pomoć potrebna. Drugo, za javnost i pojedince koji su uključeni kao korisnici, a ujedno i su-donatori te, treće, za brend i poslovanje koje je u ulozi onog koji omogućuje tu priliku, kreira to igralište za sve.
Ideja, produkcija i izvedba projekta koji stvara dodatne vrijednosti je upravo ono što omogućuje da se veliki rezultati postignu s minimalnim ulozima, a Djelovanje potpisuje više od 15 uspješno provedenih inovativnih kreativnih dobrotvornih projekata u 4 godine djelovanja.
Zašto ovo, a ne „klasična“ dobrotvorna aktivnosti gdje donator jednokratno napravi donaciju udruzi?
Jer, za razliku od nje, u ovakvom projektu donator ima dodatne konkretne benefite uz društveno odgovornu aktivnost, udruga ima dodatne benefite uz samu novčanu dobit i, najvažnije, donator je stvorio priliku drugima da se uključe, podrže i postanu su-donatori.
Za one kojima je pomoć potrebna, odabrana udruga, osim konkretne pomoći u vidu donacije benefit je PR i vidljivost: poticanje svijesti o tematici i problematici konkretne udruge, a što im je korisno za buduće moguće projekte i privlačenje donatora.
Za javnost i pojedince ovo je prilika da učine dobrotvorno djelo uz dodatnu vrijednost koju dobivaju uključivanjem u akciju kupovinom proizvoda, usluge, proživljavanjem iskustva.
U današnjem je društvu svijest o osjetljivim temama i potrebi za zajedništvom visoka, a time se razvija i potreba da i sami želimo pomoći. Prilike za transparentno i smisleno doniranje su nešto što pojedincima olakšava zadovoljavanje potrebe i želju da pomognu. Ovakvi projekti su upravo to, a povezivanje brenda s takvim ciljem i zadovoljavanjem „viših“ i plemenitih ljudskih potreba ima veliku vrijednost.
Korist za poslovanje je najveća u vidu brandinga i marketinga, a takva je po vrsti širenja i kvaliteti da ju je teško moguće postići na drugačiji način. U današnjem se svijetu brendovi ističu pričom, vrijednostima i onime s čime žele biti povezani na temelju vlastitih vrijednosti.
Na dalje, poslovanje na ovaj način pokazuje da posluje društveno odgovorno te ima svijest o tome da može odabrati doprinijeti na (još) jedan način boljitku društva unutar kojeg se nalazi i koje je, konačno, generator i kontekst svakog poslovanja.
Konačno, poslovanje ostvaruje razvoj i rast. Indirektno putem utjecaja kroz branding te stvaranje razlike u odnosu na slična poslovanja kao i konkretnog porasta brojki na društvenim mrežama. Direktno putem poticaja prodaje usluge ili proizvoda koja je nositelj donacije.
I to sve skupa unutar zanimljivog tailor – made projekta koji je sasvim drugačiji vid marketinga; jer ne prodaje (dobru) priču, nego jest dobra priča. Što je najzanimljivije – SVI su uključeni: udruga, poslovanje, mediji, infuenceri, kupci, klijenti, …
Svi imamo priliku biti dio dobre priče, umjesto da smo samo slušatelji i promatrači.
Ovo je nesvakidašnje i čarobno iskustvo, a takva se pamte.
Javite mi se na mail vanja@djelovanje.hr i dalje dogovaramo prema Vašim željama i potrebama. Djelovanje može izvesti projekt samostalno kao što izvodi vlastite projekte kao ONI2022 (link) ili Kutijica za odRASTanje. To znači sve od ideje do realizacije: koncept, kreativa, marketinški materijali, PR, logistika i sve ostalo. Također, ako imate dio potrebnog in-house na primjer, dizajnera, marketing ili želite svoj proizvod uklopiti u Djelovanje projekt, dogovaramo što je čija uloga.
„Zašto ovo sve ima smisla i svrhe? U Krijesnici su im jako važne ove nenamjenske donacije jer njima pokrivaju različite troškove koje nisu u mogućnosti opravdati namjenskim sredstvima iz projekata i slično. Na primjer, izrađuju perike za djecu od prave kose kako bi bile što realnije. Također, obiteljima djece koja moraju otići u inozemstvo na liječenje daju 15,000 kn bez potrebe da pravdaju troškove. U tom kontekstu, ovaj je projekt tek kap u moru onoga što ova udruga treba.¨
Vanja o projektu ONI za Udrugu Krijesnica