Art management

Art Management je upravljanje kreativnim dizajnom i izvođenjem vizualnih komunikacija kako bi se ispunili marketinški ili reklamni ciljevi organizacije.

Glavna funkcija je održati ravnotežu između maksimalne i svrhovite kreative u produkciji te izvedivosti i optimizacije izvedbe za poslovnu uspješnost. Kao art manager spajam organizacijske vještine, kreativnost i analitičke vještine kako bih povezala kreativu i dizajn s poslovnim ciljevima.

Moj poseban adut u ovome je pozadina psihologije, iskustvo u managementu i vođenju projekata te znanja u području vizualnih komunikacija i dizajna. Kao psiholog, poznajem principe ljudske percepcije i motivacije koji su ključne smjernice za optimizaciju kreative u marketinški materijal ili tržišni proizvod.

Art management

Za organizacije / firme

Neki od primjera aktivnosti art managera su:

Za pojedince / umjetnike/ce

U suradnji s pojedincima, umjetnicima, kao art manager sam strateški i biznis team-mate. Suradnja se oblikuje prema ciljevima, a seže od oblikovanja vaše raw- umjetnosti u ponudu, proizvod, uslugu preko izrade brend identititeta do izrade poslovnog plana i strategije brenda i marketinga.

Predstavljanje i spajanje s potencijalnim klijentima te komunikacija s njima s ciljem dogovora angažmana. U kratko, sve ono što vam treba da biste svoj rad predstavili i naplatili, a ne da vam se ili se ne znate time baviti.